Clasamentul rimelurilor pentru volum – cele mai bune rimeluri pentru volum din 2023

Genele groase conferă aspectului senzualitate și atractivitate. Cine dintre noi nu visează la gene lungi, perfect separate și voluminoase, iar atunci când sunt hrănite și îngrijite suplimentar, efectul este uimitor. Acest rezultat poate fi obținut prin utilizarea rimelului pentru volum. Pe piața produselor cosmetice, puteți găsi o mulțime de produse care îndeplinesc aceste criterii. Testând rimelurile pentru volum, am luat în considerare în primul rând performanța, calitatea aplicării și prețurile multor produse. În acest fel, am reușit să selectăm cinci dintre cele mai bune rimeluri care îngroașă genele, în opinia noastră. Vezi lista și alege-ți numărul unu!

Cele mai bune rimeluri pentru volum – recenzii

Nutridome, rimel volumizant cu ulei de ricin

Efect de îngroșare 9.9
Acțiunea de îngrijire 9.6
Preț 9.8
Miros 9.7
Consistența 9.7
Eficiență 9.6
Efecte nedorite 10
Scorul mediu: 4.88, 2951 voturi

Testul editorului:

Rimelul Nutridome a furat inimile 💕 testerelor noastre, mai ales datorită efectului instantaneu și de lungă durată de îngroșare, alungire și îndesire a genelor, dar și datorită proprietăților sale de îngrijire 👏. Rimelul este îmbogățit cu ulei de ricin pentru a hrăni genele și a preveni ruperea acestora. Acoperă cu precizie firele și nu le lipește inestetic, ceea ce se datorează periei cu peri sintetici 👍. Testerele noastre au lăudat proprietățile regeneratoare ale rimelului și consistența acestuia, care se armonizează perfect cu machiajul ochilor care necesită precizie 👁. Rimelul conține ceară de albine 🐝 și ceară Carnauba, care conferă genelor elasticitate și le protejează de factorii externi. În ciuda disponibilității limitate, testerele au fost de acord în unanimitate că rimelul Nutridome este câștigător 🏆 pe lista noastră.

Avantaje

• îngroașă, alungește și hrănește genele
  • adaos de ceruri naturale și ulei de ricin
  • hrănește genele
  • previne ruperea genelor
  • aplicare precisă
  • nu lipește genele
  • efect imediat și de lungă durată

Dezavantaje

• disponibil numai în magazinul și aplicația Nutridome

Maybelline New York, Volum' Express Lift-Up, rimel volumizant

Efect de îngroșare 9
Acțiunea de îngrijire 8.6
Preț 8
Miros 7.8
Consistența 8
Eficiență 7.7
Efecte nedorite 8.3
Scorul mediu: 4.1, 1687 voturi

Testul editorului:

Rimelul de îngroșare de la binecunoscutul brand Maybelline își face treaba perfect 👏. Testerele noastre au recunoscut că îngroașă și chiar prelungește și ridică genele, așa cum promite producătorul. Periuța aplică cu precizie rimelul pe gene și le piaptănă perfect 😍. Unele testere au observat că, la sfârșitul zilei, rimelul se sfărâmă și se scurge ușor. Consistența rimelului este plăcută și ușoară, deși au existat și voci că este puțin lipicioasă. Prețul produsului cosmetic este adecvat efectelor și, în plus, rimelul Maybelline ajunge pentru mult timp 👍. În ceea ce privește mirosul, din păcate, este destul de intens și chimic.

Avantaje

• îngroașă și prelungește genele
  • aplicație convenabilă
  • eficient

Dezavantaje

• se poate sfărâma la sfârșitul zilei
  • un pic lipicios
  • miros chimic

Bourjois, Volume Reveal, rimel volumizant

Efect de îngroșare 8.3
Acțiunea de îngrijire 7.8
Preț 7.3
Miros 7.7
Consistența 7.9
Eficiență 7.9
Efecte nedorite 8.2
Scorul mediu: 3.94, 1054 voturi

Testul editorului:

Rimelul Volume Reveal marca Bourjois nu dezamăgește cu eficacitatea sa. Testerele au recunoscut că, după aplicarea rimelului, genele au devenit într-adevăr mai groase și volumul lor a crescut optic 🤩. Cu toate acestea, au existat și opinii că, în cazul genelor foarte scurte, rimelul nu se descurcă bine. Un mare avantaj al produsului este oglinda inclusă în pachet ❤️. Testerele noastre au considerat că este o soluție excelentă pentru aplicarea machiajului oriunde. Periuța piaptănă bine genele, ceea ce face mai ușoară aplicarea produsului cosmetic 👍, deși se usucă destul de mult timp. Testerele noastre au observat, de asemenea, că rimelul se mărunțește la sfârșitul zilei, iar prețul său ar putea fi mai mic.

Avantaje

• îngroașă genele
  • oglindă
  • aplicare precisă

Dezavantaje

• se poate fărâmița la sfârșitul zilei
  • uscare lentă
  • nu prea potrivit pentru genele scurte
  • preț

L'Oréal Paris, Volume Million Lashes, rimel volumizant

Efect de îngroșare 8.7
Acțiunea de îngrijire 7.9
Preț 6.6
Miros 7.4
Consistența 7.5
Eficiență 7.8
Efecte nedorite 8
Scorul mediu: 3.85, 703 voturi

Testul editorului:

L'Oréal Paris oferă un efect de un milion de gene cu rimelul iconic Volume Million Lashes. Ce spun testerii noștri? Ei bine, au recunoscut că genele sunt îngroșate și alungite 👍, dar efectul este foarte delicat după o singură aplicare. Trebuie să aplicați rimelul de mai multe ori, ceea ce poate duce la un exces inestetic. Pe de altă parte, au lăudat proprietățile de îngrijire ale rimelului - formula este îmbogățită cu uleiuri hrănitoare 👏. Periuța de silicon piaptănă genele frumos, fără a le lipi și fără aglomerări de produs. Cu toate acestea, este destul de mare, ceea ce face aplicația puțin mai dificilă. După cum au observat testerele, prețul relativ ridicat 💰 se datorează mai mult mărcii produsului decât acțiunii.

Avantaje

• îngroașă și hrănește genele
  • formulă îmbogățită cu uleiuri hrănitoare
  • nu lipește genele

Dezavantaje

• efect foarte delicat după o singură aplicare
  • periuța mare face dificilă aplicarea
  • preț

Sisley, So Intense, rimel volumizant

Efect de îngroșare 7.9
Acțiunea de îngrijire 7.9
Preț 7.4
Miros 7.3
Consistența 7.8
Eficiență 7.2
Efecte nedorite 7.7
Scorul mediu: 3.8, 492 voturi

Testul editorului:

Sisley este un alt brand bine-cunoscut de rimel. Rimelul de îngroșare So Intense a fost plasat în partea de jos a clasamentului datorită prețului 💰 ridicat și a unui număr mare de dezavantaje. Testerele noastre s-au plâns cel mai mult de aplicarea produsului cosmetic. Periuța de silicon este foarte mică și nu se descurcă deloc cu genele natural groase 🤔, pur și simplu nu le piaptănă. În plus, extrage prea mult rimel, ceea ce face ca genele să se lipească. Avantajul rimelului Sisley este că nu se sfărâmă și nu se fărâmițează 👏. Consistența sa este plăcută, iar formula este îmbogățită cu ceară de albine. Din păcate, majoritatea testerelor noastre au constatat că efectul îngroșării genelor este destul de mediu.

Avantaje

Sisley, So Intense, rimel volumizant

• nu se sfărâmă
  • textură plăcută
  • conține ceară de albine

Dezavantaje

Sisley, So Intense, rimel volumizant

• preț
  • periuța nu este potrivită pentru genele groase
  • se extrage prea mult rimel pe periuță
  • poate lipi genele
  • efect mediu de volumizare

Autorul:

Autorul:  Maria Buterez - Clasamentul rimelurilor pentru volum – cele mai bune rimeluri pentru volum din 2023

Maria Buterez

Categorie: Cosmetice

Clasamentul rimelurilor pentru volum – cele mai bune rimeluri pentru volum din 2023 Clasamentul rimelurilor pentru volum – cele mai bune rimeluri pentru volum din 2023 Clasamentul rimelurilor pentru volum – cele mai bune rimeluri pentru volum din 2023 Clasamentul rimelurilor pentru volum – cele mai bune rimeluri pentru volum din 2023 Clasamentul rimelurilor pentru volum – cele mai bune rimeluri pentru volum din 2023
4.68

Scorul mediu: 4.68

8854 voturi